info@tonyochcissisdansskola.se

Följ oss:

Veckans tips: Hur du kommer igång med dansen!

Tycker du att det är svårt att komma igång och dansa?
Nu har vi skapat möjlighet för dig att komma igång hemma i din egen takt utan att behöva gå ut och delta i en kurs.
Det är enkelt om ni är ett par men kom ihåg att utgångspunkten är: Kan inte jag, kan inte vi.
Alla våra kurser baseras på att du ska fokusera dig på att lära dig vad du ska göra för att sedan gå vidare och lära dig med en partner oavsett om du är förare eller följare. I våra kurser lär du dig hur du kommer igång och lägger byggstenarna för att lära dig dansa och underlätta för att dig att när Corona är över, gå ut och dansa eller till föreningar och klubbar för för att vidareutveckla dina färdigheter som du lärt dig hos oss.
Så boka en kurs, flytta på soffan och börja lära dig. Viljan har du, kunskapen har jag och Cecilia.

Tony & Cissis Dansskola
B&P Digital Media Distribution