info@tonyochcissisdansskola.se

Följ oss:

Hej alla nya dansare! Cissi här

Att känna och se hur både man själv och andra utvecklas, för mig är det drivkraften som får mig att varje morgon kliva upp och göra det jag gör.”

Dans är ett personligt, passionerat och glädjefyllt sätt att få uttrycka sig på. Och genom Social Dancing System här kan jag inspirera er därhemma att börja dansa! Dansen ger mycket socialt, men även fysiskt och mentalt.
Det finns inom mig och jag kan inte vara utan det! Alla som vill börja dansa, oavsett ålder eller erfarenhet, bör sänka kraven och fokusera på att ha kul. Det kan vara skönt att börja med pardans, om du ska gå själv, då det är en social sport där du träffar många människor.

– Jag skulle rekommendera att testa på bugg eller foxtrot på grundnivå, då båda de danserna har tydlig musik och takt. Häng med och lär dig genom våra kurser så kanske vi syns snart på dansgolvet /Cissi